Saya rela dicop pengkhianat asalkan rakyat dapat KWSP, moratorium, Najib jawab Shahidan



Walaupun Arau dah jelaskan dia tak maksudkan saya, saya berpendapat bahawa ianya lebih elok untuk saya digelarkan “pengkhianat” jika ini bermakna saya tak khianat pada kehendak dan harapan Rakyat untuk pengeluaran dari akaun 1 KWSP dan lanjutan moratorium pinjaman secara automatik sehingga akhir Jun 2021.

Sedangkan PH dah lama tuduh kerajaan PN penuh dengan pengkhianat dan ini bermakna saya tidak akan berseorangan.


Kedua-dua kehendak dan keperluan yang kita nyatakan sebagai syarat untuk sokong Bajet 2021 adalah soal hidup atau mati bagi ramai yang sangat terdesak pada krisis Covid ini.

Yang tak perlukan, mereka tak berkesan. Tapi yang amat perlukan, ianya mungkin adalah soal hidup atau mati bagi sekeluarga.


Kenapa dan bagaimana kedua-dua syarat boleh dilaksanakan tanpa memberi kesan kepada kerajaan sudah diberitahu saya dalam parlimen minggu lepas.

Sebab itu, ianya lebih elok jika kerajaan penuhi sahaja kedua-dua syarat ini demi kebaikan semua pihak dan ekonomi negara.

– Najib Razak

Arau nafi tapi dalam video jelas beliau sebut Pekan.



Please subscribe


ARTIKEL BERKAITAN:



Join our Telegram Channel
Telegram