Rakaman audio Mahathir mahu bawa keluar Bersatu dari PH pula tular



Berikut adalah transkrip kata-kata Tun Dr Mahathir petikan dari rakaman audio Mesyuarat Pimpinan Tinggi Khas Bersatu pada 23 Februari 2020 jam 11.00 pagi:



Jadi saya nak balik kepada keputusan

Tadi kita ada bincang banyak

Saya ingat semua point kita ulang-ulang dah


Loading...

La ni ada satu cadangan iaitu kita keluar dari Pakatan Harapan

Satu cadangan lagi yang datang daripada saya ialah kita tunggu pikir dengan mendalam atau patut ikut yang lain

Jadi saya nak tau, sama ada kita nak kata, kita keluar sekarang ni, ataupun kita nak bagi masa sedikit kerana pada saya support drom Umno ni is so fickel.

Kalau bagi masa sikit saja dia nanti suka kat saya.


Loading...

Jadi, tak ada kelainan, cuma ja, saya pun tak suka kepada DAP, tak suka kepada Anwar, yang semua pun macam itu, tapi semua itu soal masa saja.

Nak kita tentukan masa ataupu kita ambik tindakan hari ini.

Kalau kata hari ini, ok, hari ini.

Hari ini kita keluar daripada Pakatan Harapan.



Please subscribe


Loading...

SAHIH TUN BACUL!

Sedap sekali Tun Dr Mahathir mengata orang Melayu sebagai bacul sebelum ini kerana kononnya takutkan DAP.

Digambarkan oleh Tun Dr Mahathir bahawa, selama mereka bersama, DAP dan pemimpin DAP bagus-bagus saja.

Tiba-tiba hari ini pecah rahsia Tun Dr Mahathir sendiri akui dia pun tak suka kepada DAP (selain tak suka kepada Anwar).

Tidakkah bacul namanya mengakui tak suka kepada DAP bila bersama BERSATU tetapi memuji DAP bila bersama rakyat?

Kalau Tun Dr Mahathir tak bacul, kenapa dia tak sebut secara terbuka, di depan pemimpin DAP, dia tak suka kepada DAP? – Dr Kamarul Yusoff

ARTIKEL BERKAITAN:





Join our Telegram Channel
Telegram