Najib doa Dr M dipanjangkan usia sempena hari jadi ke-95

Majlis hari jadi ke-90 Dr M diraikan oleh kumpulan Berjaya.

BEKAS perdana menteri Tun Dr. Mahathir Mohamad genap berusia 95 tahun hari ini.

Ucapan selamat hari lahir diterima oleh Ahli Parlimen Langkawi itu dengan doa dan harapan semoga panjang umur, sihat dan terus bertenaga.


Loading...

Turut memberikan ucapan adalah bekas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak. Beliau mendoakan Dr. Mahathir dilimpahkan rahmat, kesihatan dan dipanjangkan umur

“Happy 95th birthday, sir. Semoga Tun Dr Mahathir dilimpahkan rahmat, kesihatan dan dilanjutkan usia,” ucap Najib.

“Bagaimana lelaki ini 95 ? Selamat hari jadi paling gembira ayah.Semoga anda terus menikmati kesihatan yang baik, bertenaga, cerdas dan penuh daya tarikan seorang yang berumur 65 tahun, InsyaAllah!” ucap anak sulung Dr. Mahathir, Datin Paduka Marina.


Loading...

“Selamat Hari Lahir ke-95 Tun Dr Mahathir! Anda mempunyai banyak pengkritik. Beberapa komen adalah adil tetapi ada yang tidak adil terhadap anda. Tetapi anda bertahan.

“Hanya ingin anda tahu walaupun terdapat komen negatif yang anda baca di luar sana, masih banyak rakyat Malaysia di luar sana yang mengucapkan selamat maju jaya dan menginginkan hari lahir yang paling bahagia untuk anda. Tun selamat ulang tahun ke-95 yang paling Bahagia!” ucap Ahli Parlimen Segambut Hannah Yeoh. – SM


Dr M pernah mengucapkan 'Selamat Bersara' kepada Najib sempena hari lahir beliau.


Join our Telegram Channel
Telegram